Covid-19 - Update

Wij stellen u via deze weg graag op de hoogte over de maatregelen die wij hebben getroffen naar aanleiding van het Coronavirus (COVID-19).

Onze inzet om de logistiek van essentiële leveringen te ondersteunen

In de huidige Covid-19-pandemie zal Toyota Material Handling zijn maatregelen afstemmen op de zich ontwikkelende gezondheidscrisis. Toyota Material Handling Europe en al zijn entiteiten volgen de ontwikkelingen rond het coronavirus dan ook op de voet. Onze prioriteiten zijn duidelijk: de gezondheid en veiligheid van onze werknemers, klanten en leveranciers staan voorop. Daarnaast doen we er alles aan om de dienstverlening aan onze klanten en partners in stand te houden. Ons beleid is dan ook niet alleen gericht op bescherming van ons eigen personeel en dat van onze klanten, maar ook op het in stand houden van onze rol in de supplychain van essentiële voorraden (met name in de voedingsdetailhandel en de gezondheidszorg), met inachtneming van de lokale voorschriften.

Dienstverlening

We streven ernaar al onze bedrijfsactiviteiten en de ondersteuning van onze klanten normaal voort te zetten. Er kunnen nog steeds onderdelen worden besteld. We houden er echter rekening mee dat we, afhankelijk van de lokale omstandigheden in Europa, met problemen of vertragingen te maken kunnen krijgen.

Wij hebben voor onze medewerkers een aantal veiligheidsmaatregelen getroffen. We voorzien telewerk en zullen veilig gedrag in elke omgeving blijven versterken. Wij zijn echter nog steeds bereikbaar op dezelfde werktijden, telefoonnummers en e-mailadressen zodat u hier geen hinder van ondervindt. Zo verandert er voor u niets in deze moeilijke en onzekere tijden. 

Verkoop en verhuur 

Ook hier streven we ernaar al onze bedrijfsactiviteiten en de ondersteuning van onze klanten normaal voort te zetten, maar houden we er rekening mee dat sommige van onze klanten geen bezoek kunnen ontvangen. In dat geval schakelt ons verkoopteam over op onlinevergaderingen of conferencecalls, afhankelijk van de voorkeur van de klant. Al onze webshops blijven open voor onlinebestellingen en klantenondersteuning.

U kan er vanop aan dat we alles in het werk zullen stellen om onze gebruikelijke leveringsvoorwaarden te respecteren en eventuele negatieve gevolgen voor uw bedrijf te beperken. 

Onze werkplaats blijft op volle toeren draaien om onze verhuurvloot maximaal inzetbaar te houden. Voor aanvragen kan u terecht via 03/820.76.03 of via mail rental@be.toyota-industries.eu. Wij beantwoorden uw aanvraag zo snel mogelijk. 

Service

Onze klantendienst en servicetechniekers blijven beschikbaar, met respect voor de geldende safety rules en guidelines (social distancing, handhygiëne, ...).
Wij blijven onze klanten ondersteunen zodat hun bedrijfsactiviteiten kunnen worden verdergezet. 

Levering

Tot dusver verwachten we zowel nieuwe als huurtrucks normaal te kunnen blijven leveren. Als levering om welke reden ook niet meer mogelijk is, zullen we zorgvuldig nagaan welke maatregelen we dan moeten nemen. We zijn voorbereid en beschikken over procedures om u voortdurend te informeren en op de hoogte te houden als de situatie met betrekking tot onze normale bedrijfsactiviteiten verandert.

Werknemers

We volgen in elk land de overheidsrichtlijnen en adviseren werknemers om, waar mogelijk, thuis te werken. We stellen daartoe technische infrastructuur ter beschikking. Werknemers die in de fabrieken, magazijnen en werkplaatsen blijven werken, verzoeken we de noodzakelijke gezondheids- en veiligheidsmaatregelen te nemen (afstand houden van elkaar en strikte hygiëneroutines). Alle internationale zakenreizen worden geannuleerd of uitgesteld. Waar mogelijk worden onlinevergaderingen gehouden.


Wij wensen u veel sterkte en een goede gezondheid toe! 


PS: Staan uw trucks tijdelijk op non-actief? Denk dan ook aan de gezondheid van de batterij van uw trucks en koppel de stekkers los tijdens uw afwezigheid! 

Met vriendelijke groeten,
Toyota Material Handling Belgium

Alles verwijderen