We Deliver For You – Toyota Material Handling positions the logistics industry

We Deliver For You – Toyota Material Handling positioneert de logistieke sector

Als officiële partner voor material handling tijdens de Olympische en Paralympische Spelen in Parijs 2024 lanceert Toyota Material Handling Europe een nieuwe communicatiecampagne die het publiek bewust wil maken van de rol van de logistieke sector.

Onder de tagline #WeDeliverForYou richt de campagne zich op de enorme rol die logistiek speelt bij het voorzien in de dagelijkse behoeften van meer dan 750 miljoen mensen op het continent – van voedsel, kleding en medicijnen tot de levering van grondstoffen voor fabrieken en, in de huidige wereld, het inspelen op de steeds groeiende e-commerce.

Een van de boodschappen van de campagne is 'iedere klik zorgt ervoor dat iets beweegt' – wat illustreert hoe geavanceerde digitale systemen ervoor zorgen dat items vrijwel onmiddellijk worden geselecteerd voor verzending zodra consumenten een online bestelling afronden.

De campagne trekt ook parallellen tussen de voorbereiding van Olympische atleten om zich klaar te maken voor sportevenementen en de noodzaak voor logistieke operators om voorbereid en responsief te zijn op de wensen van de consument - getoond in een krachtige filmclip.

"Er werken meer dan 5 miljoen mensen in de logistieke sector in heel Europa - of ze nu in magazijnen werken, vrachtwagens besturen, pakketten bezorgen of geavanceerde IT-systemen beheren - en we willen de essentiële rol die zij in de samenleving spelen onder de aandacht brengen," legt Mark Peters, Marketing Director bij Toyota Material Handling Europe, uit. "We realiseerden ons dat we een geweldige kans hebben om dit te doen dankzij onze betrokkenheid bij Parijs 24."

"Een andere dimensie van de rol van de logistieke sector is het baanbrekende werk dat wordt verricht op het gebied van duurzaamheid," vervolgt Peters. "We zien al elektrische bezorgvoertuigen op onze wegen, maar achter de schermen werken we al tientallen jaren met elektrische voertuigen in afgesloten omgevingen zoals magazijnen. We werken ook al met waterstofoplossingen, en we zien veel klanten die hun eigen hernieuwbare energie ter plaatse opwekken. We werken ook uitgebreid met automatisering om de efficiëntie, nauwkeurigheid en veiligheid te verbeteren en schade te verminderen. Dit alles betekent dat onze sector een substantiële bijdrage levert aan de ontwikkeling van toekomstige technologieën."

Daarnaast is er de We Deliver For You-campagne, die een conceptfilm omvat die recent door Toyota Material Handling Europe is uitgebracht genaamd 'A.I.TeamDelivery'. Deze film verbeeldt een nieuwe aanpak voor thuisbezorgingen waarbij verschillende items van verschillende leveranciers automatisch worden geconsolideerd in een enkele levering aan huishoudens door autonome voertuigen, wat het verkeer op de weg en de uitstoot vermindert.

 

Lees meer over de "We Deliver For You" campagne >

Marketing Manager

Chris Coens

Toyota Material Handling Belgium
chris.coens@be.toyota-industries.eu
Tel: +32 3 820 76 31
M: +32 476 47 11 03

Alles verwijderen