Door middel van accreditatie, zorgen we ervoor dat onze service-activiteiten in lijn zijn met onze Toyota-normen.
Het maakt niet uit waar u bent, u kunt altijd vertrouwen op onze hoge service standaard en nauwkeurige responstijden.
Genchi Genbutsu betekent "terug naar de bron gaan". Hierdoor begrijpen wij real-life situaties en zijn we in staat problemen op te lossen.
Het elimineren van afval en het minimaliseren van onze impact op het milieu hebben altijd onze hoogste prioriteit.
Heijunka brengt het niveau van de werklast in balans en zorgt voor een soepel proces. Wij leggen daarom de planning en bezoeken vast.
Bij stilstand begrijpen wij dat onze responstijd uw prioriteit is. Dit betekent dat u snel en efficiënt weer gebruik kunt maken van uw materieel.
Jidoka staat voor het zichtbaar maken van problemen. Wij nemen uw problemen serieus en proberen deze snel en veilig op te lossen.
Wij streven naar een exact-fit: de juiste techniekers met de juiste vaardigheden, die de juiste onderdelen hebben en de juiste afspraken maken.
Met onze filosofie van continue verbetering (Kaizen), een kernwaarde van de Toyota Way, kunt u er zeker van zijn dat we altijd blijven werken aan de verbetering van de kwaliteit van onze dienstverlening.
Poka Yoke is een mechanisme of proces ontworpen om fouten te voorkomen. Door het voortdurend verbeteren van de kwaliteit van onderdelen en het controleren voor verzending, leveren we het juiste onderdeel precies op tijd.
Dankzij onze aandacht voor lange termijn en strategisch plannen, kunt u erop vertrouwen dat we voldoen aan uw wensen van morgen, maar ook voor de komende jaren.
Onze techniekers hebben online toegang tot alle benodigde informatie. Hierdoor kunt u altijd rekenen op een efficiënte en kwalitatief hoogwaardige dienstverlening met minimale stilstand.